دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

image

حالا اگر چنين بازيكناني دچار افت شده و مثل قبل بهره وری ندارند . علت را باید در ضعف باشگاهها از نظر کنترل بازیکنان دانست .دریافت های میلیاردی و زندگی هائی که درد آور است . و بی گناه دخترانی که با یک دنیا امید و آرزو پای در اینگونه زندگی ها می نهند.

ايرج طالع:انتشار زواياي پنهان و تاريك برخي از ستاره هاي كاغذي فوتبال ايران از سوي سايت "حوادث دات نت" موجب خشنودي بسياري از كاربران عزيز شده هرچند عده اي نيز بابت اين گونه شفاف سازي ها حرف هايي به ما مي زنند اما بايد پذيرفت كه اين گزارش ها واقعياتي است از فوتبال كشورمان.

اين بار اما واقعيتي ديگر و روايتي ديگر از اين فوتبال بي دروپيكر براي شما نقل مي كنيم.

به گزارش "حوادث دات نت"بسیار شنیده ایم که وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد و یا بازیکنی دچار افت می شود بلافاصله باشگاهها در صدد استخدام روانشناس بر می آیند .اما این باشگاهها زمان عقد قرار دادهای  چند صد میلیونی فقط از بازیکن  به دنبال بهره کشی  و نتیجه گرائی هستند و به دیگر امور زندگی او وارد نمی شوند و نمی دانند بازیکن گرانقیمت آنها  چه حال و روزگاری دارد .

بازیکن  دو ساعتی در روز در تمرینات باشگاه شرکت می کند و کنترلی از سوی باشگاه بر نحوه زندگی این بازیکنان وجود ندارد. برای مثال اگر بارسلونا  کهکشانی می شود این اقتدار و انسجام با کنترل نامحسوس 24 ساعته بازیکنان بدست آمده.

بازیکنان موظف هستند که ساعت 10و30 دقيقه شب در منزل جواب تماس تلفنی باشگاه را بدهند. اگر بازیکنی کوتاهی کند درفرداهای این تیم جائی نخواهد داشت .اما اینجا با اینکه  بازیکنان ما  شب در پارتی دستگیر می شوند و همین به اصطلاح مدیر عاملان به دنبال آزادی آنها می روند .

این مقدمه  بازگو شد تا به داستان ستاره کاغذی امروز برسیم بازیکنی که نازش خریدار دارد و بی باشگاه  نمی ماند . اما متاسفانه در زندگی شخصی خود دچار فراز و نشیب های فراوانی است از جمله اینکه عمر زندگی زناشوئی او حتی به 4 ماه هم نرسید و تجدید فراش کرد .

 این بازیکن  در طول سابقه بازیگری خود به دفعات برای عمل جراحی وارد اتاق عمل شده و شما در نظر بگیريد تعداد دفعات تزریق داروی بیهوشی به او به چه میزانی بوده که از او فردی پرخاشگر ،دمدمی مزاج و یاغی ساخته است.

روایت می کنند وقتی او بینی خود را به تیغ جراحان سپرد پس از عمل جراحی یقه دکتر بیهوشی را گرفت و از مقدار داروی بیهوشی مصرف شده گله کرد که کم بوده و او درد کشیده. از قضا دکتر بیهوشی که هیچ علاقه ای به ورزش فوتبال ندارد. متقابلا یقه بازیکن را گرفته و بر روی تخت می کوبد .تا او جایگاه خود رابد اند.

حالا اگر چنين بازيكناني دچار افت شده و مثل قبل بهره وری ندارند . علت را باید در ضعف باشگاهها از نظر کنترل بازیکنان دانست .دریافت های میلیاردی و زندگی هائی که درد آور است . و بی گناه دخترانی که با یک دنیا امید و آرزو پای در اینگونه زندگی ها می نهند.

از اينكه براي استفاده از اين خبر در رسانه خود، رعايت امانتداري را كرده و به ذكر منبع خبر"سايت حوادث دات نت" اشاره مي كنيد سپاسگزاريم

منتظر گزارش هاي ديگر سايت "حوادث دات نت" درباره حواشي و زواياي پنهان فوتبال باشيد.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی